Foto nga CMG
Mes një sezoni aktiv të ciklonit tropikal që nga qershori, një ekip kërkimor nga Universiteti i Zhejiang-ut i Kinës ka bërë përparim në parashikimin e tajfuneve duke zhvilluar një mjet lundrimi pa pilot të aftë për të hyrë në zemër të tajfuneve. Anija ka mbledhur me sukses të dhëna të vlefshme, duke rritur saktësinë e parashikimit dhe duke përmirësuar sistemet e parandalimit dhe zbutjes së fatkeqësive.
Anija, e quajtur “Albatross”, është afërsisht 4.3 metra e gjatë dhe funksionon me anë të erës. Në qershor, ajo hyri me sukses në syrin e tajfunit “Wutip”, i pari i këtij viti, ku mblodhi të dhëna origjinale meteorologjike dhe të valëve oqeanike, duke shënuar herën e parë në Kinë që një mjet detar pa pilot ka kaluar syrin e një tajfuni për të kryer vëzhgime të ndërfaqes det-ajër.
Pas suksesit të tij fillestar, një version i përmirësuar i pajisur me kamera për regjistrim hyri në pjesët kryesore të tajfunit “Wipha”.
Krahasuar me versionin e mëparshëm, i cili ka vetëm sensorë bazë për të monitoruar faktorët thelbësorë të lundrimit, siç janë shpejtësia e erës, drejtimi dhe valët, gjenerata e re është përmirësuar me sensorë shtesë të projektuar posaçërisht për kushtet e tajfuneve, së bashku me kamera si në pjesën e përparme, ashtu edhe në atë të pasme.
Li Peiliang, profesor në Universitetin e Zhejiang-ut, i tha CMG se pavarësisht ekzistencës së teknikave relativisht të zhvilluara të monitorimit dhe modeleve të parashikimit, edhe mospërputhjet e vogla fillestare të të dhënave në det mund të çojnë në devijime të mëdha në parashikimet e tajfuneve. Mungesa e të dhënave në zonat kryesore mund të ndikojë në saktësinë e parashikimit të rrugës së tajfunit.
“Zhvillimi dhe lëvizja e tajfuneve ndikohen fuqishëm nga ndërfaqja e oqeanit”, tha Li. “Nëse mund t’i kalojmë me saktësi tajfunet për të marrë të dhëna të dorës së parë mbi trajektoren dhe ndryshimet e intensitetit të tyre, mund t’i kuptojmë më mirë mekanizmat e tyre të transformimit dhe të bëjmë parashikime të sakta.”