Shpenzimet e konsumatorit në Kinë shënuan rritje të qëndrueshme në 7 muajt e parë të vitit

Foto nga VCG

Shpenzimet e konsumatorit në Kinë patën rritje të qëndrueshme në shtatë muajt e parë të vitit, me shitjet me pakicë të mallrave të konsumit që u rritën me 4.8 për qind në baza vjetore.

Sipas të dhënave zyrtare të publikuara të premten nga Zyra Kombëtare e Statistikave (NBS), vetëm në korrik, shitjet me pakicë të mallrave të konsumit u rritën me 3.7 për qind nga një vit më parë në gati 3.88 trilionë juanë (rreth 543.6 miliardë dollarë amerikanë), shkruan “Xinhua”.

Tregtia e mallrave të konsumit vazhdoi të nxisë rritjen. Ndër shitësit kryesorë me pakicë, shitjet e pajisjeve shtëpiake dhe pajisjeve audio-vizuale u rritën me 28.7 për qind në baza vjetore, ndërsa mobiljet u rritën me 20.6 për qind.

Shitjet me pakicë online mbetën një pikë e fortë, duke u rritur me 9.2 për qind në baza vjetore në shtatë muajt e parë.

Shitjet e mallrave fizike online u rritën me 6.3 për qind, duke përbërë gati një të katërtën e shitjeve totale me pakicë.

Foto nga VCGKonsumi i shërbimeve tregoi gjithashtu një rritje të qëndrueshme, me shitjet me pakicë në këtë sektor që u rritën me 5.2 për qind në krahasim me janar-korrik 2024.

Shitjet me pakicë të shërbimeve të konsulencës dhe qirasë për udhëtime, shërbimeve të transportit dhe shërbimeve kulturore, sportive dhe të kohës së lirë shënuan të gjitha një rritje dyshifrore, tha zëdhënësi i NBS-së, Fu Linghui, në një konferencë për shtyp.

Sipas tij, politikat përkatëse kanë mbështetur zgjerimin e konsumit dhe kanë nxitur faktorë të rinj të rritjes.

Fu paralajmëroi se pasiguritë jashtë vendit dhe kufizimet në kapacitetin e konsumit vendas paraqesin ende sfida.

Foto nga VCG

“Do të bëhen përpjekje për të zbatuar më tej iniciativa të synuara për të rritur konsumin, për të kultivuar faktorë të rinj të rritjes në shërbime, për të përmirësuar mjedisin e konsumit dhe për të promovuar zhvillimin e qëndrueshëm të tregut të konsumit”,- tha Fu.

CGTN

AIGS is a research center based in Tirana - promoting interdisciplinary research on globalization.

Information

Follow Us