Kina do të vazhdojë të promovojë konsumin hyrës mes rritjes së shitjeve

Foto nga VCG

Kina do të vazhdojë të promovojë konsumin hyrës, një fushë thelbësore për zgjerimin e konsumit vendas, mes rritjes së të ardhurave nga shitjet nga dyqanet e rimbursimit të taksave për turistët e huaj në vend, njoftoi Ministria e Tregtisë, citon “Xinhua”.

Në gjashtë muajt e parë të vitit, numri i vizitorëve të huaj që hynë në Kinë i tejkaloi 19 milionë, një rritje vjetore prej 30% .

Vëllimi i shitjeve të rimbursimit të taksave u rrit me 95% në baza vjetore në gjysmën e parë të vitit, sipas të dhënave të publikuara nga ministria.

Gjatë kësaj periudhe, numri i dyqaneve të tilla është më shumë se dyfishuar, duke tejkaluar 7200, sipas të dhënave nga Administrata Shtetërore e Tatimeve.

Ministria bëri të ditur se janë bërë përpjekje për të rigjallëruar zonat tregtare dhe për të përmirësuar modelet e biznesit në qytetet kryesore në të gjithë vendin, duke pasuruar përvojën e konsumit për vizitorët e huaj.

Politikat e rimbursimit të taksave për turistët e huaj janë optimizuar vazhdimisht dhe kanalet për pagesat në valutë të huaj dhe kartat e huaja janë zgjeruar.

Ministria planifikon të zbatojë disa masa për të nxitur më tej konsumin hyrës, duke përfshirë optimizimin e paraqitjes së dyqaneve me rimbursim taksash, zgjerimin e ofertave të produkteve dhe përmirësimin e cilësisë së shërbimit.

Gjithashtu, kjo do t’i udhëzojë autoritetet lokale të organizojnë aktivitete të ndryshme promovuese të konsumit dhe të krijojnë skenarë të integruar të konsumit, në mënyrë që të ofrojnë një përvojë më të mirë për vizitorët e huaj në Kinë në aspektin e blerjeve, turizmit, kulturës dhe sporteve, sipas ministrisë.

 

CGTN

AIGS është një qendër hulumtuese bazuar në Tiranë, që promovon analiza ndërdisiplinore mbi elemente të globalizimit.

Informacione

Na Ndiqni