Tendenca e re e pushimeve: Turizmi me tematikën e filmave po fiton popullaritet

Një video promovuese nga seria “Udhëtim me Filmat” shfaqet në një stacion treni. /CMG 

Pas shfaqjes së shumë filmave të njohur dhe aktiviteteve promovuese, turizmi me tematikën e filmave duket se është bërë një prirje e re gjatë pushimeve tetëditore të Ditës Kombëtare dhe të Festës së Mesvjeshtës të këtij viti.

Gjatë festave të këtij viti, të cilat zgjatën nga 1 deri në 8 tetor, u shfaqën një larmi e pasur filmash me tema të ndryshme, duke ofruar më shumë mundësi për ndjekësit e tyre. Deri më 7 tetor, të ardhurat totale nga shitjet e biletave gjatë festave tejkaluan 1.6 miliardë juanë (225 milionë dollarë) përfshirë edhe para-shitjet.Posterat e filmave shihen të ekspozuar në një kinema në qytetin Changzhou të provincës Jiangsu të Kinës Lindore, më 3 tetor 2025. /VCG

Të impresionuar nga skenat në filma të tillë si “Vullnetarët: Më në fund paqja” dhe “Odiseja e një Shkrimtari Ⅱ”, shumë njerëz zgjodhën të shihnin me sytë e tyre vendet e xhirimeve falë trenave me shpejtësi të lartë.

Foto nga VCG

Një seri videosh promovuese të titulluara “Udhëtim me Filmat” u transmetuan në stacionet hekurudhore dhe në trenat me shpejtësi të lartë në mbarë vendin, për t’i shtuar vrullin kësaj tendence të re.

 

CGTN

AIGS është një qendër hulumtuese bazuar në Tiranë, që promovon analiza ndërdisiplinore mbi elemente të globalizimit.

Informacione

Na Ndiqni