Një video promovuese nga seria “Udhëtim me Filmat” shfaqet në një stacion treni. /CMG
Pas shfaqjes së shumë filmave të njohur dhe aktiviteteve promovuese, turizmi me tematikën e filmave duket se është bërë një prirje e re gjatë pushimeve tetëditore të Ditës Kombëtare dhe të Festës së Mesvjeshtës të këtij viti.
Gjatë festave të këtij viti, të cilat zgjatën nga 1 deri në 8 tetor, u shfaqën një larmi e pasur filmash me tema të ndryshme, duke ofruar më shumë mundësi për ndjekësit e tyre. Deri më 7 tetor, të ardhurat totale nga shitjet e biletave gjatë festave tejkaluan 1.6 miliardë juanë (225 milionë dollarë) përfshirë edhe para-shitjet.
Posterat e filmave shihen të ekspozuar në një kinema në qytetin Changzhou të provincës Jiangsu të Kinës Lindore, më 3 tetor 2025. /VCG
Të impresionuar nga skenat në filma të tillë si “Vullnetarët: Më në fund paqja” dhe “Odiseja e një Shkrimtari Ⅱ”, shumë njerëz zgjodhën të shihnin me sytë e tyre vendet e xhirimeve falë trenave me shpejtësi të lartë.
Foto nga VCG
Një seri videosh promovuese të titulluara “Udhëtim me Filmat” u transmetuan në stacionet hekurudhore dhe në trenat me shpejtësi të lartë në mbarë vendin, për t’i shtuar vrullin kësaj tendence të re.